PEAK verzet bergen
werk voor jou
Wat doet PEAK
PEAK Office Support maakt al je administratieve processen helder en inzichtelijk.
Door gebruik te maken van de modernste technieken. Door zelf actief mee te werken en achterstanden weg te nemen.
En door personeel op te leiden én wegwijs te maken in bestaande en nieuwe software.
Verder biedt PEAK secretariële ondersteuning en hulp bij complexe fiscale en juridische vraagstukken
en belastingaangiften. PEAK werkt nauw samen met betrouwbare netwerkpartners, die net als PEAK denken
als ondernemers. Zo zorgt de kennis en kracht van PEAK voor rust, inzicht en overzicht in jouw onderneming.
Kortom: PEAK geeft je volop de ruimte om te ondernemen!
Hoe PEAK jou helpt
Administratie
Software implementatie
Training
Fiscale en juridische hulp
Secretariële en organisatorische ondersteuning
PEAK richt zich op het ondersteunen in en het voeren van administraties. Bijvoorbeeld financiële controles, betaalbadges klaarzetten en het verzorgen van btw-aangiften. Of het regelen van je totale salarisadministratie in samenwerking met betrouwbare partners uit het netwerk van PEAK. Natuurlijk maakt PEAK gebruik van de meest innovatieve technieken en middelen. Geautomatiseerde administratieve processen, digitaal waar mogelijk, maar bovenal secuur, efficiënt en kostenbesparend.
TIJD VOOR FOCUS
PEAK beheerst boekhoudpakketten van A tot Z. PEAK is de gids in jouw administratie en loodst je moeiteloos naar de top. Met het betrouwbare advies én de flexibele hulp van PEAK komen je financiële gegevens compleet verzorgd bij je accountant. Minder administratieve last betekent minder zorgen. En meer tijd voor focus.
Voor PEAK kent de software van AFAS en Exact geen geheimen. Deze kennis kan PEAK ook inzetten voor het gebruik van veel andere CRM-/boekhoudpakketten. Tussen de gebruiker en de consultants zit vaak een kloof. Daar speelt PEAK vakkundig op in. PEAK ‘kruipt in je bedrijf’. Dat maakt dat PEAK naast de expertise van de software ook kennis heeft van je bedrijf.
En je software zo kan inrichten, dat alles vanuit je pakket met één druk op de knop is af te handelen. Denk aan de layout en opmaak van je digitale facturen, je elektronische btw-aangiften, maar ook de zeer nauwgezette inrichting van je voorraadbeheer, overige logistieke zaken of journaalposten.
Training
Een nieuw softwarepakket. Dat moet de uitkomst bieden. Maar hoe laat je dat pakket naadloos aansluiten op de dagelijkse werkzaamheden? Die ervaring ontbreekt veelal. Mensen zien er als een berg tegenop. Of hebben domweg de tijd niet voor verdieping. Met als gevolg… frustratie in plaats van gemak.
PEAK springt in waar nodig. Leidt medewerkers op, biedt ondersteuning en helpt fysiek mee bij het wegwerken van achterstanden. Samen de mouwen opstropen. Zorgen voor inzicht, overzicht en houvast. Dat bereik je met PEAK.
Zo leidt je investering tot tevreden mensen, efficiënt werken en kostenbesparing.
Fiscale en juridische hulp
Soms spelen in organisaties complexe fiscale of juridische vraagstukken. Ook daarover buigt PEAK zich. Samen met betrouwbare partners uit het netwerk van PEAK. Bedrijven die meedenken met ondernemers en passen bij de insteek en werkwijze van de klanten van PEAK.
Bijvoorbeeld de aangifte inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting en dividendbelasting regelt PEAK met haar vaste partners goed voor je. Want samen hebben we kennis van jouw bedrijfsprocessen en je cijfers én inzicht in de fiscale regels. Zo heb je met de persoonlijke aanpak van PEAK ook je belastingzaken goed geregeld. Top toch?
Secretariële en organisatorische ondersteuning
Naast administratieve zaken levert PEAK ook secretariële en organisatorische ondersteuning. Want ook dat is essentieel voor een goede bedrijfsvoering. PEAK zorgt voor een analytische blik en denkt mee, adviseert en lost problemen op.
PEAK kijkt vanuit verschillende invalshoeken en weet hoofd- en bijzaken prima te scheiden. Heldere en open communicatie met een vast contactpersoon. Alles voor het beste resultaat. Efficiënt, correct, snel en goed.