De weg naar de top
kent geen geheimen
voor PEAK
Waarom PEAK
PEAK Office Support is een betrouwbaar en zeer flexibel administratiekantoor.
In 2013 opgericht door Sandra Oude Sanderink vanuit het idee dat ze met haar open houding, kennis en kunde bedrijven verder kan helpen. Dat ze actief kan meewerken en mensen kan begeleiden naar het beste resultaat door te zorgen dat de basis goed is.
De voordelen van PEAK
PEAK duikt in bedrijfsadministraties.
Door nauw contact en coaching op de werkvloer of via de digitale snelweg, ontstaat een flexibele samenwerking.
PEAK neemt mensen bij de hand, maakt ze wegwijs in hun administratieve systemen en boekhoudpakketten en is een hulplijn op de achtergrond.
PEAK heeft volop kennis en maakt gebruik van online boekhoudsystemen zoals AFAS en Exact Online.
Dit betekent dat de klant 24 uur per dag inzicht heeft in de financiële administratie en altijd beschikt over alle actuele gegevens.
PEAK biedt het gemak van een vast contactpersoon met een proactieve werkhouding. Die zich vastbijt in de materie en weet van aanpakken en doorzetten. Die betrouwbaar, alert en flexibel is. Die nauwgezet, kwalitatief goed, correct én snel werkt. Zodat kosten zo laag mogelijk blijven. Maar ook: ongedwongen en persoonlijk contact met een beetje humor.
Op naar de top!
Deze insteek en werkwijze verklaart ook de naam:
PEAK staat voor Proactief, Effectief, Analytisch en Kwaliteit.
Maar PEAK betekent meer. PEAK betekent ook topkwaliteit. En in piekperiodes stroopt PEAK de mouwen op en ontlast bedrijven van administratieve en secretariële taken.
In de afgelopen jaren heeft PEAK op deze manier aan veel bedrijfsadministraties en software implementaties gewerkt voor de meest uiteenlopende bedrijven en organisaties.
Helderheid, inzicht en overzicht geven.
Samen verder komen. Bergen werk verzetten.
Op naar de top. Dat is de missie van PEAK.